vineri, 3 septembrie 2010

Vladescule...PA!

Sebastian Vlădescu: „Este o decizie politică. Este o eroare”
Eroare?!? N-as zice, mai degraba o fost o "Oroare" numirea dumnealui. De fapt eu si acum cred ca a fost trimis de liberali sa saboteze Guvernul Basescu, ...de fapt Boc (nu stiu de ce asa mi-a venit sa scriu, vreun automatism probabil).
Nu am inteles niciodata de ce un asemenea personaj a ajuns sa fie ministru. Ce competente necunoscute mie l-au adus, pe acest tovaras de discoteci al lui Tariceanu, in fruntea unuia dintre cele mai importante ministere?
Imi amintesc cum acest "plesirist", cum se autointitula, marturisea ca nu se pricepe la calculator, ca nu stie sa-l foloseasca. Pai asta ar fi ca si cum un tinichigiu (iau acest exemplu ca sa inteleaga toata lumea) nu s-ar pricepe la caroserii. Il si vad cum se holba in "excelurile" care-i proiectau bugetul, ca mata in calendar.

Moaca obosita si permanent nerasa nu ma facea decat sa ma intreb  in ce club a mai petrecut  noaptea respectiva.
Bine ca a fost schimbat. Am inteles ca a venit unul din Ialomita (ca altfel nu l-ar striga Ialomiteanul, ma gandesc!?!).
Acum tot felul de reporteri si comentatori spun ca Ialomiteanu nu are anvergura.
Pai la ce-i trebuie?!? Pai Vladescu cu anvergura lui egala cu cea a unei felii de castravete intr-un hamburger de la Mcdonald, cu ce ne-a ajutat? In afara de pacalirea celor de la Bloomberg ca pe ultimii fraieri, numirea lui Bitman drept consilier si zapacirea catorva zeci de mii de oameni, nu-mi amintesc de alte realizari. Dar cine stie?!? Poate se refereau la  anvergura burtii si asta de a venit e mai slab. Anumite lucruri ma depasesc. 
Singurul regret pe care-l am este ca nu a oprit contrabanda cu usturoi din China, ca pe aia de tigari nici nu ma asteptam sa incerce sa o stavileasca ... si oricum pe stresul asta tigara e singura care-i mai linisteste pe romani. Eu zic sa o lase in pace daca nu vor sa se confrunte cu vreo revolta in masa a fumatorilor. Ca sigur va fi mai violenta decat Revolutia franceza din 1789.
Sfatul meu pentru noul ministru este sa incerce sa nu faca nimic! Nu de alta, da poate mai strica ceva. Sa le lase asa cum sunt ca poate ne mai tragem si noi sufletul o leaca.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu