joi, 24 noiembrie 2011

Nu prea inteleg ce trebuie sa fac "io"!?!





De la un timp tot apar la televizor diverse persoane (un batran miner, pensionar, o tanti care croseteaza ciorapei, un tanar ai carui prieteni au plecat in strainatate) care-mi spun, aproape ca-mi reproseaza (nu numai mie desigur, ci tuturor telespectatorilor), ca nu fac ceva pentru a deschide exploatarea de la Rosia Montana.

Sincer sa fiu nu am o idee clara despre acest subiect. Privesc mai mult de pe margine. Nu sunt de acord cu folosirea de substante periculoase si nici cu faptul ca dam pe nimic bogatiile tarii (suna a Vadim Tudor deja!), dar asta la nivel general. Oricum fiecare caz trebuie evaluat in parte.

Pe de alta parte am vazut ca oamenii din zona Transilvaniei l-au votat pe Basescu desi stiau ca sustine acest proiect. Ei vor fi primii afectati deci ei trebuie sa-si dea cu parerea cel mai bine (si se pare ca si-au si dat!).


Lasand aceste consideratii deoparte, tot nu inteleg care este misiunea mea!?! Am vazut ca si Basescu s-a dus acolo si a inceput si el sa ne certe ca nu deschidem exploatarea.

Trebuie sa iau un tarnacop in spinare si sa ma duc si eu acolo? Este vreun referendum pe aceasta tema si eu nu am aflat de el?!? Ce trebuia sa facem noi, telespectatorii si nu am facut?!? Depinde de noi? Nu inteleg care este rolul acestor dojeni televizate. Care este rostul acestei campanii costisitoare si fara nici o noima?


Unul din raspunsuri ar fi ca acolo ceva nu este deloc in regula. Si acel ceva este foarte grav. Altfel nu inteleg de ce se chinuie atat (financiar  si mediatic) sa ne explice ca este ceva bun. Oricum cetatenii romani sunt in stadiul de leguma si nu ar fi actionat in nici un mod sa opreasca deschiderea exploatarii.
Majoritatea nici macar nu sunt interesati de subiect iar cei care se opun cu adevarat sunt dezorganizati si haotici.

Sper ca diseara sa n-o mai vad pe doamna respectiva (pentru care am toata compasiunea - daca nu este si ea vreun personaj fictiv) ca iar o sa ma simt vinovat pentru non-actiune.
Apropo, oare cu ce o sa o ajute pe ea? O sa treaca de la productia de ciorapei, la productia de ciorapi de lana pentru mineri?
In cazul asta poate ii dam hala Nokia, sa se extinda, ca am vazut ca doamna Schrotter nu mai zice nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu